Ik vind het moeilijk om de goede kleur te kiezen:

Door verschillen in beeldschermen zijn de afgebeelde kleuren slechts een indicatie van de werkelijke kleur. Vilt is bovendien een natuurproduct dat onderhevig is aan natuurlijke variaties die van invloed kunnen zijn op de uiteindelijke kleur na een verfbad. Bestel je meerdere lapjes van 1 kleur zullen wij er natuurlijk altijd voor zorgen dat deze allemaal hetzelfde zijn. Heb je je twijfels over een bepaalde kleur die je wilt bestellen mag je altijd vrijblijvend een kleurstaaltje aanvragen. Tot 5 kleuren sturen wij gratis staaltjes toe. Anders verwijzen wij je graag naar onze staalkaarten, hierop vind je een klein staaltje van alle kleuren die wij hebben van een bepaalde viltsoort. Voor deze staalkaarten vragen wij wel een vergoeding omdat het erg arbeidsintensief is om ze te maken.

Hoe bevestig ik de vilten letters op vlaggetjes:

Je kunt ze er natuurlijk netjes op naaien.

Maar onze voorkeur gaat uit naar textiellijm, een dunne laag lijm gebruiken en even nastrijken en je letters zitten perfect vast.

Zijn de stansletters er ook in andere formaten?

Nee, helaas niet. Wij gebruiken hiervoor een vaste stansvorm.

Ik heb maar een paar letters nodig, moet ik dan toch €3,95 verzendkosten betalen?

Ja, wij hanteren 1 vast tarief voor brievenbuspost.

Onder verzendkosten verstaan wij niet de ‘kale’ portokosten zoals je ze op de envelop terug zult zien maar een bijdrage in de volgende kosten: Als bedrijf zijn wij verplicht om 21% BTW te berekenen en af te dragen over de portokosten. Dit bedrag komt dus op de prijs van de postzegels.

Verder zijn er ook nog kosten verbonden aan het verpakken van bestellingen, behandelingskosten, een geschikte verzendverpakking, adresetiketten, administratiekosten, kosten voor IDEAL of Paypal.

Juist bij kleine bestellingen kan dit niet allemaal betaald worden uit de marge op de producten.

 

Bestelling niet ontvangen

Normaal gesproken worden bestellingen binnen Nederland de dag nadat je de verzendbevestiging hebt ontvangen bezorgd. Soms loopt een bestelling om de een of andere reden weleens wat vertraging op, hier hebben wij helaas geen invloed op. Zodra wij de bestelling op de post hebben gedaan is het in handen van PostNL. Het is heel vervelend als je bestelling vertraging oploopt, neem dan ook gerust contact met ons op als dit het geval is. Wij zullen wel altijd een week afwachten voordat wij een bestelling eventueel opnieuw gaan verzenden, dit omdat de ervaring ons leert dat 99% van de bestellingen toch nog binnen een week bezorgd worden. Voor België gelden er iets andere bezorgtermijnen, houd hiervoor rekening met ongeveer 3 á 4 werkdagen.

© 2011 - 2024 deviltshop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel