Navigatie

Veelgestelde vragen & info

Ik vind het moeilijk om de goede kleur te kiezen:

Door verschillen in beeldschermen zijn de afgebeelde kleuren slechts een indicatie van de werkelijke kleur. Vilt is bovendien een natuurproduct dat onderhevig is aan natuurlijke variaties die van invloed kunnen zijn op de uiteindelijke kleur na een verfbad. Bestel je meerdere lapjes van 1 kleur zullen wij er natuurlijk altijd voor zorgen dat deze allemaal hetzelfde zijn. Heb je je twijfels over een bepaalde kleur die je wilt bestellen mag je altijd vrijblijvend een kleurstaaltje aanvragen. Tot 5 kleuren sturen wij gratis staaltjes toe. Anders verwijzen wij je graag naar onze staalkaarten, hierop vind je een klein staaltje van alle kleuren die wij hebben van een bepaalde viltsoort. Voor deze staalkaarten vragen wij wel een vergoeding omdat het erg arbeidsintensief is om ze te maken.

Hoe bevestig ik de vilten letters op vlaggetjes:

Je kunt ze er natuurlijk netjes op naaien.

Maar onze voorkeur gaat uit naar textiellijm, een dunne laag lijm gebruiken en even nastrijken en je letters zitten perfect vast.

Zijn de stansletters er ook in andere formaten?

Nee, helaas niet. Wij gebruiken hiervoor een vaste stansvorm.

Ik heb maar een paar letters nodig, moet ik dan toch €2,95 verzendkosten betalen?

Ja, wij hanteren 1 vast tarief voor brievenbuspost.

Onder verzendkosten verstaan wij niet de ‘kale’ portokosten zoals je ze op de envelop terug zult zien maar een bijdrage in de volgende kosten: Als bedrijf zijn wij verplicht om 21% BTW te berekenen en af te dragen over de portokosten. Dit bedrag komt dus op de prijs van de postzegels.

Verder zijn er ook nog kosten verbonden aan het verpakken van bestellingen, behandelingskosten, een geschikte verzendverpakking, adresetiketten, administratiekosten, kosten voor IDEAL of Paypal.

Juist bij kleine bestellingen kan dit niet allemaal betaald worden uit de marge op de producten.

Verder is er nog het risico dat er iets mis gaat met de bestelling, in dat geval verzenden wij de bestelling op onze kosten opnieuw.

Wij begrijpen dat je €2,95 verzendkosten voor een kleine bestelling hoog vindt, maar we hopen dat we het hiermee een beetje in perspectief hebben gezet.

Een postzegel kost momenteel al €0,75, bij een bestelling boven de 50 gram (95% van onze bestelingen) moeten er al 3 postzegels op, als je daar de BTW + de kosten voor IDEAL bij optelt komen wij hierbij al te kort aan de €2,95.

Bestelling niet ontvangen

Normaal gesproken worden bestellingen binnen Nederland de dag nadat je de verzendbevestiging hebt ontvangen bezorgd. Soms loopt een bestelling om de een of andere reden weleens wat vertraging op, hier hebben wij helaas geen invloed op. Zodra wij de bestelling op de post hebben gedaan is het in handen van PostNL. Het is heel vervelend als je bestelling vertraging oploopt, neem dan ook gerust contact met ons op als dit het geval is. Wij zullen wel altijd een week afwachten voordat wij een bestelling eventueel opnieuw gaan verzenden, dit omdat de ervaring ons leert dat 99% van de bestellingen toch nog binnen een week bezorgd worden. Voor België gelden er iets andere bezorgtermijnen, houd hiervoor rekening met ongeveer 3 á 4 werkdagen.

© 2011 - 2017 deviltshop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.